Постановка проблеми STEM - освіти
Сьогодення об’єктивно стикається з дефіцитом спеціалістів, обізнаних у науковій сфері, здатних брати участь у інноваційних процесах і забезпечити стабільний розвиток суспільства у майбутньому, які мають навички ХХІ століття, “5-К”: Креативність та інноваційність; критичне мислення і вміння вирішувати проблеми; комунікативні навички та кооперація; комп’ютерні навички, вміння працювати з інформацією; кар’єрні та життєві навички. Тому одним із актуальних напрямів інноваційного розвитку освіти є STEM – орієнтований підхід до навчання. Акронім STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). Це напрям в освіті, при якому посилюється природничо-науковий компонент у поєднанні з інноваційними технологіями, які допомагають розвивати навички ХХІ століття. І що найважливіше, саме такий підхід дозволяє зацікавити наукою навіть тих учнів, які раніше вважали, що не мають до неї жодного хисту. Здобуття сучасних професій потребує всебічної підготовки та отримання знань із різних освітніх областей природничих наук, інженерії, технологій та програмування, напрямів які охоплює STEM-освіта, завдяки якій діти розвивають логічне мислення та технічну грамотність, вчаться вирішувати поставлені задачі. Першою сходинкою в опануванні STEM-освіти є початкова школа.

Коментарі
Дописати коментар